Profesjonalne Forex Trader Wywiady


Slideshare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i wydajności oraz do udostępnienia Ci odpowiedniej reklamy Jeśli nadal będziesz przeglądać witrynę, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie w tej witrynie internetowej Zobacz naszą Umowę Użytkownika i Politykę Prywatności. Witryna sieciowa wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy funkcjonalności i wydajności, oraz aby zapewnić Ci odpowiednią reklamę Jeśli kontynuujesz przeglądanie witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie na tej stronie internetowej Zobacz naszą Politykę prywatności i Umowę użytkownika w celu uzyskania szczegółowych informacji. Wyszukwiaj wszystkie swoje ulubione tematy w aplikacji SlideShare Pobierz aplikację SlideShare, aby zapisać Później nawet offline. Kontynuuj do witryny na telefon komórkowy. Dwukrotnie dotknij, aby powiększyć. Interview z Pro Trader na rynku Forex Lynette Allen. Share this SlideShare. LinkedIn Corporation 2017.FOREX TRADERS. Jarratt Davis zajmuje się handlem profesjonalnie od 2008 roku i obsługuje dla klientów poprzez Firma z siedzibą w Londynie, upoważniona i regulowana w celu zarządzania inwestycjami klientów poprzez FCA w Wielkiej Brytanii. W tym ekskluzywnym wywiadzie rzuciła światło na ho w przemyśle działa na poziomie instytucjonalnym i jak handlowcy detaliczni mogą w końcu handlować w podobny sposób. Uważa, że ​​handlarze detaliczni powinni skoncentrować się bardziej na fundamentalnej analizie i nauczyć się, jak handlować podstawami, która jest metodą handlową, której nigdy nie nauczał na rynku Forex kursy szkoleniowe. Jak dostałeś się do świata handlu walutami. Odkryłem całkowicie przypadek Forex po przeszukaniu strony internetowej konwersji walut przed wyjazdem, który planowałem, widziałem reklamę dotyczącą handlu online i postanowiłem wziąć pod uwagę. kilka lat testów, w końcu zacząłem rozumieć, jak rynki się przemieszczają i jak z nich skorzystać. Moim celem było sprzedawanie pieniędzy innych ludzi i wykorzystanie moich możliwości. Nie miałem żadnego formalnego szkolenia w bankowości czy ekonomii, a nigdy posiadałam jakiś rodzaj powiązanego zatrudnienia jestem całkowicie samoukiem i zacząłem jako handel detaliczny. Dlaczego handlujesz klientami. Kiedy zacząłem pracę, nie miałem znacznej kwoty pieniędzy na handel, jako że byłem dość młody, potrzebowałem sposobu na wykorzystanie moich umiejętności handlowych bez roztargnienia. Trasa dla klientów wydawała się dla mnie oczywistym wyborem, a najtrudniejsza część stanowiła osiągnięcie sukcesu na dość małych kontach, przekonując jednocześnie moich pierwszych inwestorów aby umieścić swoje zaufanie we mnie. Po kilku latach miałem zweryfikowane wyniki i znalezienie klientów stało się o wiele łatwiejsze Z biegiem czasu moje minimum poszerza się i jestem teraz jednym z jedynych handlowców FX oferujących zarządzane konta przez w pełni FCA regulowane firmy w Londynie Powinieneś zalecić tę trasę dla sprzedawców detalicznych, którzy czyta to dokładnie. Zupełnie z perspektywy psychologicznej może być trudne, poniewaŜ ponosisz odpowiedzialność za inwestycje innych osób, ale z czasem staje się to łatwiejsze i wszystko staje się częścią oferty. jest bardzo dobrym sposobem na wykorzystanie Twoich możliwości i minimalizuje ryzyko wytworzenia niepotrzebnych środków na koncie. Jakie są Twoje metody różniące się od innych podmiotów gospodarczych w handlu detalicznym ry. One, że pamiętam od wczesnych dni jest to, ile kursy edukacyjne lub produkty polegały całkowicie na analizie technicznej Prawie każdy kurs lub system opiera się na koncepcjach, które można rzeczywiście nauczyć się za darmo online. W moim doświadczeniu, koncentrując się wyłącznie na analizie technicznej prowadzi do cyklu niekończących się przełączania i zmiany systemów, co ostatecznie prowadzi do strat i niespójności Prawie każdy handlowiec detaliczny, z którym pracowałem, zaczął się od wymiany systemów technicznych i utraconych pieniędzy w procesie. W przeciwieństwie do tego żaden udany przedsiębiorca instytucjonalny że wiem, że analiza techniczna jako podstawa ich handlu Większość wykorzystuje wyłącznie fundamentalną analizę i bardzo mały procent, włączając w to, że łączę dwa podejścia, wolę skoncentrować się na podstawach i nastrojów, które prowadzą do wzrostu cen rynkowych. W rzeczywistości, kiedy napotykam tak zwany guru w przestrzeni handlowej, pierwszą rzeczą, którą szukać przy podejmowaniu decyzji, czy rzeczywiście są sukcesami, jest ich skupienie analiza techniczna. Dlaczego uważasz, że większość sprzedawców detalicznych nie stosuje podstaw. Jest to wielkie pytanie, a jedno myślę o wiele. Myślę, że głównym powodem jest to, że po prostu nie jest to tak dużo nauczyć Jeśli szukasz online dla kurs szkolenia Forex większość tego, co znajdziesz, to tylko jeden rehash po innym z tych samych systemów technicznych. Myślę, że powodem tego jest to, że większość tych sprzedawców jest po prostu nieudana handel detaliczny Nie mogli zarobić zysk handlu, więc po prostu sprzedają informacje dla nowych przedsiębiorców. Zamiast tego z braku informacji uważam, że wielu nowych i doświadczonych handlowców detalicznych ma błędne przekonanie, że podstawy handlowe są skomplikowane i trudne do zrozumienia, ale w ogóle nie ma sprawy . Jaka jest Twoja metoda trading. My metoda lub technika handlu na rynkach jest rzeczywiście dość prosta. Właśnie czytam wiadomości waluty każdego dnia i monitoruję, co porusza rynki w określonym kierunku I wtedy lo ok, aby umieścić handel w tym kierunku, korzystając z umiejętności technicznych, jakie rozwijałem we wcześniejszych latach. Przykładem niedawnego handlu jest para walutowa USD JPY w 2017 r. Ogłoszono na początku ubiegłego roku, że Japonia rozpocznie proces ilościowy łagodzenie, proces, który dewaluuje walutę Więc to było całkiem jasne, że handel ma na celu kupić USD i sprzedać JPY tak długo, jak ta polityka była przechowywana w miejscu. Za każdym razem cena tej pary spadła, wiedziałem, że to po prostu zysku biorąc lub niepewność na rynku wiedziałem, że prędzej czy później rynek wznowi zakup pary na podstawie silnych podstaw w grze W rzeczywistości, tym bardziej spadła im lepsza okazja, aby dostać się w długiej pozycji w świetna cena. USD JPY konsekwentnie uderza w nowe poziomy w całym 2017 r., dając mnóstwo wycofań i możliwości, aby dostać się do nowych długich pozycji Była to jedna z moich najbardziej dochodowych par w zeszłym roku i wygląda dobrze, jak wchodzimy w 2017.Once rozumiesz siły napędowe na rynku, jest to bardzo prosta sprawa z tymi siłami, za każdym razem, gdy rynek porusza się w przewidywanym kierunku. Te typy możliwości pojawiają się każdego dnia i zapewniają wiele zysków, które stwarzają szanse na głównych walutach. największy dorad dla każdego handlowca handlu detalicznego czytanie tego. Get z dala od wykresów i zacznij zwracać uwagę na to, co faktycznie prowadzi ceny zasadniczo zawsze istnieje powód, aby duże ruchy pary waluty Jeśli zrozumiesz przyczynę, to pozwoli podejmujesz świadome decyzje o tym, czy kupić czy sprzedać. Kolejnym punktem, w którym warto podkreślić, jest to, że podstawy nie są tak skomplikowane, jak wiele osób uważa, że ​​w rzeczywistości to podejście jest bardzo proste Rynek skupia się tylko na jednym lub dwóch podstawowych czynnikach w danym momencie, to łatwe do zidentyfikowania i handlu wraz z naciskiem uwagi na rynku. 14 sierpnia 2017 12 22 pm stephane. Our pierwszy wywiad otrzymał niewiarygodne opinie od naszego czytelnika s więc myśleliśmy, że to najwyższy czas przyniósł nam nowy Bez dalszej zwłoki, słyszaj od jednego z najbardziej cenionych partnerów biznesowych Aleksandar Alex Aleksandar Alex aktywnie z nami handluje od 2003 roku. Opracował również unikalną strategię handlu na ropie Olej i GOLD, które będziemy szczegółowo opisywać w drugiej części wywiadu. Alex, czy możesz nam powiedzieć, kiedy i dlaczego rozpoczął się handel Forex W przeszłości była to moja regularna praktyka przez kilka lat na przeliczanie walut między rachunkami bankowymi a korzyściami od wahań ich kursów walutowych przeliczałem USD na DEM lub CHF na GBP i czekam, aż kurs wymiany się ruszy na moją korzyść Miałem dobry kurs bankowy z napięciem i był zadowolony z tego procesu Do dnia że większość pieniędzy przekazałem w dolarach amerykańskich, a waluta zaczęła się wielokrotnie, a nawet wieloletnia słabość później bardzo się z tym zdenerwowałem i zdałem sobie sprawę, że nie byłem wystarczająco kompetentny w podejmowanych przez mnie decyzjach, na mojej intuicji i bankierach s porady więc zacząłem przeszukiwać sieć w panikę, aby dowiedzieć się więcej o walutach To jest to, że po raz pierwszy usłyszałem o koncepcji handlu online i wziąłem mój pierwszy kurs Forex w 2003 roku też w tym roku, Słyszałem o GCI Financial Idea handlu walutami wydawała się bardzo ekscytująca i byłem pewien, że znajdę coś naprawdę korzystnego w tej historii. Trading od 2003 roku Alex: jesteś bardzo doświadczonym przedsiębiorcą dziś i wyobrażam sobie, że budujesz solidną strategię handlową w całej lata Czy mógłbyś to opisać w kilku wierszach Moje strategie handlowe TS to profesjonalny dokument, który spójnie łączy zestaw starannie określonych możliwości zarabiania, wzorce rynkowe, reguły handlowe, postawy psychiczne i zarządzanie pieniędzmi w celu wygenerowania zysków sprawny TS ślepo jest jedynym sposobem na osiągnięcie zysków konsekwentnie przezwyciężanie zwykłych obaw rynkowych jest również istotną częścią mojej TS i składa się z 12 bardzo impor tant points Zaakceptowanie i obchodzenie się z ograniczeniami internetu i platformy wydaje się być bardzo użyteczne, więc jest to również część mojego dokumentu TS. Najważniejszym elementem mojej TS jest związana z wywalczeniem postaw i zachowań myślących i mam dwie różne strategie, że nie mogę się doczekać, kiedy kupię mój TS na USD, GBP USD, USD CHF, CAD CAD, ropę naftową, złoto i SMI Dokument ten o nazwie TS jest tak ważny, że poświęcałem wiele godzin w prezentowaniu profesjonalnie w mojej mistrzowskiej sztuce handlu walutą handlu specjalistycznego handlu. Jest to dość ważna wskazówka, którą dajesz handlowcom. Stwórz solidną strategię handlową i trzymaj się jej podczas pracy nad zarządzaniem strachami na rynku. Alex, dla wszystkich początkujący czyta ten wywiad, ale także dla bardziej doświadczonych przedsiębiorców, którzy interesują się Twoimi strategiami handlowymi, możesz wyjaśnić, które wskaźniki techniczne używasz najbardziej d, dlaczego używam RSI, SMA, linii oporu, wzorców świec, fałszywych ruchów przed ważnymi informacjami, liniami Fibo i kilkoma innymi zastrzeżonymi wskaźnikami. Najważniejszym punktem każdego wskaźnika jest wybranie wszystkich zmiennych tego wskaźnika przez testowanie wsteczne absolutna precyzja tak, że może generować zyski na dużej próbce Brak wskaźnika może przewidzieć ruch na rynku z 90-100 odsetkiem sukcesu, ale tak długo, jak generuje sygnały, które w sumie co najmniej 30 transakcji daje zyski, to uważam, że to sukces. To kończy pierwszą część naszego wywiadu z Alexander Grujic Sprawdź wkrótce na część 2, aby uzyskać ekskluzywne porady i porady dla początkujących od tego doświadczonego i udanego handlowca Alex również opowie nam, dlaczego zdecydował się na handel z GCI, a my pokażemy szczegółowo jego mistrzostwo Sztuka obrotu walutą specjalizuje się w kursie edukacji handlowej, jak również. Trading Trading Podróże Podcasty Forex Trading Blog Pro Trader Interviews. Explicit EP26 Greg McLeod S calping Forex, ogromny handel Yahoo i jego Big Why. There są dzień handlowców, a następnie są scalpers Jeśli choć dzień handlu jest trudne, a następnie skalpowanie może być nawet trudniejsze Lub jest to W tym odcinku usiąść z pomyślnym scalper Greg McLeod i nauczyć się, jak się zaczął. wykorzystny EP24 Joel Kruger Investment Banker obrócił Pro Trader Trader. There jest coś o handlu, które przyciąga pewnych typów ludzi Ponieważ jesteś tutaj, jesteś prawdopodobnie jednym z tych osób Joel był zaczepiony w handlu po obejrzeniu handlu i chociaż jego podróż do profesjonalnego handlu wzięła kilka interesów. Jakiego EP22 Andrew Mitchem s Odd Journey do osiągnięcia sukcesu Forex Trader. If znał Andrew Mitchem, zanim stał się udanym handlowcem na rynku Forex, nigdy nie zgadliście, że stanie się jednym To jest dlatego, że miał jedno z najbardziej nieprawdopodobnych poprzednich zawodów Wszystko to i dlaczego handlowcy mają najlepsze wakacje. Jakiego EP18 Jak Reynaldo Soriano sprawia, że ​​życie Trading 1 Hour Day. In this epis ode, miałem przyjemność rozmawiać z Reynaldo Soriano, profesjonalnym handlowcem, który pochodzi z Australii, ale teraz mieszka w San Francisco Bay Area Dziel się swoimi doświadczeniami osobistymi i jak wrócił z dużej straty do t. Explicit Dealer EP17 Bank wygrał Niezależnego Handlu Walter Vannelli Udziałów Jego Doświadczenie. Ten epizod Trading Lifestyle Podcast funkcje Walter Vannelli On jest niezależnym Forex z Włoch Jedną interesującą rzeczą w tle Walter handlu jest to, że był dealerem w banku. Explicit EP16 Jak programowanie niestandardowe może pomóc prawie każdemu handlowcy z Shaun Overton. Shaun Overton to programista z Metatrader i Ninja Trader i ma jeden z najlepszych kanałów YouTube związany z transakcją Forex. Sądzę, że siedzę, aby porozmawiać z nim i dowiedzieć się, jak prawie każdy przedsiębiorca Forex mogą korzystać z automatyzacji. Explicit Trading EP15 dla żywych ryzyk tylko 8 do 12 Pipsów na handel Kim Krompass. Is to naprawdę można ryzykować tylko 8 do 12 pipsów na handlu i handlu dla żyjemy To jest całkiem powszechne dla Kim Krompass Jest jedną z nielicznych handlowców, z którymi rozmawiałem, że to odniosło sukces. Początek EP6 Jak Colin Jessup wyszedł z pracownika magazynu do profesjonalnego autora Forex i szybko zarządzanego funduszu. Witam serdecznie w tym wydarzeniu The Trading Lifestyle Podcast W tym odcinku usiadłem z Colinem Jessupem i dowiedziałem się, w jaki sposób poszedł z pracy w magazynie, aby handlować na rynku Forex, ale to nie wszystko. Jakiego EP4 Adam Jowett Nie mając mentora, pokonując raka i handlu żywcem. W tym miesiącu odcinek The Trading Lifestyle Podcast oferuje Adam Jowett, pełen etat zawodowy przedsiębiorca z Sydney, Australia Handel poza garaż, Adam może nie być tym, co obrazujesz pro handlowiec jest jak. Explicit EP3 Ex-olimpijczyk Chris Lori I jak sportu stosuje się do handlu Forex. Na tym odcinku The Trading Lifestyle Podcast, jestem szczęśliwy, że Professional Trader, Menedżer Funduszu, Trading mentor i byłego Olymp ian, Chris Lori Dowiadujemy się dokładnie, jak zaczął się handel, co przyczyniło się do jego sukcesu i jednego. Ekspresyjne wywiady EP2 z pełnym etatem Jessica Peletier, AKA Rogue Traderette. Hello Trader dzisiaj, z dumą prezentuję następne wywiad w mojej serii o nazwie Trading Lifestyle Podcast Mój pierwszy wywiad z Pro Trader Haji Warithu poszedł dobrze i mam nadzieję, że lubisz ten wywiad, ponieważ było dużo zabawy. naprawdę zbywalne informacje oparte na użytecznych informacjach Nie handlowalnych jak w picks, ale handel jak w rzeczach, które mogę badać, aby zrozumieć i pomóc uczynić mój handel better. It fajne, aby usłyszeć gospodarz lepiej i lepiej w wywiadach swoich ludzi też Ten podcast jest coraz lepiej i lepiej czekam na słuchanie tego co tydzień i już słuchałem kilku z nich 3-4 razy i usłyszysz coś nowego prawie za każdym razem. Dziękuję tak bardzo za posiadanie tak użytecznego podcastu i nie bezwstydnie podłączając własne produkty lub porządek dzienny - zapomnieć o pięciu gwiazdach. Być może rozmowa kwalifikacyjna wymaga szkolenia lub doświadczenia, ale goście są niesamowici I informacje nie można znaleźć gdzie indziej Jest to surowy, na ziemi, nitty piaszczysty handel rady Bardzo realne rzeczy. Wspaniała podcast. Slideshare używa plików cookie do poprawienia funkcjonalności i wydajności oraz do zapewnienia Ci odpowiedniej reklamy Jeśli nadal będziesz przeglądać witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie internetowej Zobacz naszą Umowę Użytkownika i Politykę Prywatności. korzysta z plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i wydajności oraz zapewnienia odpowiedniej reklamy Jeśli nadal będziesz przeglądać witrynę, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie na tej stronie internetowej Zobacz naszą Politykę prywatności i Umowę użytkowników o szczegóły. Najpatrz na wszystkie swoje ulubione tematy w SlideShare app Pobierz aplikację SlideShare, aby zaoszczędzić na później nawet offline. Kontynuuj do witryny na telefon komórkowy. Dwukrotnie dotknij, aby powiększyć. Trader Interview Manager Funduszu Chris Lori Full Inter zobacz Transcript. Share this SlideShare. LinkedIn Corporation 2017.

Comments